tryck.

mjatat

mjat
dessa blev två t-shirttryck jag fick en beställning på.

6 kommentarer:

Anonym sa...

å. elin, i love this! would love the tshirt! du är så bra att jag inte vet vad jag ska skriva. de här bilderna; topp fem favoriter. jag önskar du aldrig målade annat än till mig haha. kärlek.

micha sa...

vad kostar det?

Jeanette är mitt namn. sa...

FETT NAJS. Du skulle ju kunna göra värsta affärerna på det där! Typ beställa hem en miljard tröjor och de skulle sälja som SMÖÖR! Faan vad snygga motiv!

/Jeanette

klaris sa...

GRYMMMA!

elin hellberg sa...

tack så mycket! de ser lite skeva ut nu, men jag ska fixa på de lite. jag vet inte hur mycket jag ska ta faktiskt, det är ju liksom baraa trycket jag kan göra, sen strycker man bara på det:)

Sara Katt sa...

wow, du är verkligen grym!